utorak, 03.10.2006.

....Big Borther... DO KRAJA....

..........Umjesto nekog dobrog filma, u 20h se prikazuje 12-ak ljudova u kući kako jedu, spavaju i obavljaju sve ostale važne radnje. I tako tri mjeseca. Tri puna mjeseca iz svakog nas kuta bombardiraju vijestima, slikama, insertima, melodijama itd. iz BB kuće. A meni nije jasna jedna stvar: ZAŠTO? Što je tako posebno unutra.
..........Gle, ja stvarno kužim da je tim ljudima unutra DOSADNO, ali ovo što oni rade je pretjerano. Ili se svađaju oko cigareta (pa dajte, kupite Walter, ne treba biti Marlboro...) ili oko izvršavanja tjednog zadatka (ljudi, ako cura ne zna vozit sobni bicikl, e onda zbilja...) ili se dosađuju. I smatram da to ne zaslužuje toliku pažnju. U Njemačkoj možda da... Tamo su bile i orgije, i jedna je cura rodila u kući, i tukli su se, i silovali... OK. Ali, naš je BB kulminirao onog dana kada su se dvije cure požvalile (to viđamo na svakom uglu), a s obzirom da je ovogodišnja ekipa za sada ipak malo mirnija, uglavnom se sve svodi na reklame tipa "Ana više ne može skrivati svoje osjećaje prema Zoranu!!"(plavuša u kućnom ogrtaču pokušava zažvaliti nekog zabezeknutog lika... Veoma grubo, ako smijem primijetiti.) "Ne propustite!"
..........I onda mi, jadnici, čekamo tu scenu (ČOVJEČE; pa valjda će nešto i biti od svega toga) i konačno je dočekamo a ono, dotična u ogrtaču zapravo zatvori vrata sobe, zagrli dotičnog, ugrize ga za vrat,(koliko je moja malenkost uspjela skužiti) poljubi, i... Ode!!!
.........."Ne propustite!" ?! Pa dajte, ljudi... Ako već moramo u svakim novinama gledati jedne te iste face, dajte da to bude s razlogom. Iako sam ja uvjerena (i nitko me ne može razuvjeriti) da su se stanari već "bubnuli" (kako bi to oni slikovito opisali) za vrijeme sata privatnosti.
..........OK, što se tiče samim ljudi unutra - za svaku su pohvalu. Veoma raznovrsni, što je – tu je. Zastupljeno je sve: seksualno ugroženi, sadisti, oni podložni plastičnim operacijama, svadljivci, oni koji su popili svu pamet svijeta, homoseksualci, agresivci, kronični ovisnici, prikrivene kurve, raznorazni fobičari itd itb.
..........Ako gledamo izgled, relativno su to lijepi ljudi. Relativno, kažem. Jer, stvarno su vrlo zgodna ekipa ako izbacimo pojedine pivske trbušćiće, još uvijek nedefinirane pletenice u kosi, napumpane usnice, čudne frizure... I, naravno, ako nekima isključimo ton. Naime, koliko god da je Ante zgodan i ima dubok glas, ali kad bih morala birati između njega i Nevena Ciganovića, odabrala bih Ciganovića. Radije ću se svako jutro buditi uz hrvatsku verziju Michael Jacksona, nego po cijele dane slušati . "Kuiš, kuiš, ovaj, ali kuiš, ona je meni kuiš, ono, fakat, kuiš!Razumiješ?". Bar ću se imati čemu smijati, ako niš drugo. Tomislava neću komentirati. Love for all! Gej ic okej... Glasić – fensi-šmensi... :) Uostalom, ne bih imala niš protiv mužića koji bi mi svakodnevno kuhao. Samo, smatram da izrabljuju njegovu dobrotu unutra. I da... Svakako su bolja ekipa od lanjske... Nisam nacionalist, rasist itd, al Hamdija je stvarno ružan...
..........Sad sam došla i do one emisije u petak koja ide izravno. Svaka čast Antoniji... Možda bih ja izbacila sve one haljinice i tu i tamo je obukla u neke normalne hlače, ali ok. Zanemarivo. Ali Boris i Renata. Boris mi je bio idol dok je vodio emisiju Hugo, ali s obzirom da je meni kad sam imala 6-7 godina bio prezgodan pjevač iz Batifijake (za sve one koji znaju tko je to), moju mogućnost prosuđivanja u ono doba nećemo uzeti u obzir. Sada me Boris veoma, veoma, veeeomaa živcira. Sopek je možda najseksi Hrvatica, ali sa zatvorenim ustima.
..........Ali, čovječe, koliko tlače one jadne ljude... "I što ti misliš, koga će ovaj nominirati? Zašto?" "I, kakvi su odnosi između njih dvoje?" "Što poručuješ svojoj sestri/bratu, prijatelju?" A uz sve to ih još i grle.. Ono, stari znanci. "Znaš, ja sam Boris/Renata i ja sam tako cool i slavno tako da imam svako pravo grliti ljude koje ne poznajem.". OK, možda je to u njihovu opisu posla, ali trebali bi misliti i na nas smrtnike. Možda netko ima fobiju od dodira... Ili pate od još neistražene alergije na iritantne osobe. Mislim, NORMALNO da će ti jadni ljudi uvijek ponavljati isto: "Neka bude svoj! Ja vjerujem u njega/nju... Uspjet će!" kad ih ovo dvoje ometaju u svakom pokušaju razmišljanja. A osim toga, trčkaraju na relaciji: STUDIO – VAN, VAN-STUDIO...
..........Meni je stvarno žao sve one sline ljude koji moraju stajati vani na hladnoći i derati se. A žao mi je i Renate i Borisa. Zar me bi bilo sve puno jednostavnije kada bi svih njih strpali u studio? Ili Sopek želi izgubiti suvišne kilograme?
..........Ali, dobro. Valjda je to danas u modi... I eto, priznat ću da sam i ja žrtva trendova... Tu i tamo pratim taj show. Ali zbilja ne vidim svrhu u tome. Jedino je Kristijan lanjske godine imao svrhu. Ne kužim svrhu u zatvaranju tuceta 20-godišnjaka u kuću od 500 kvadrata na tri mjeseca i to pod budnim okom kamere. Za mene je BB jedan veeliiikiii stroj za ispiranje mozgova čiji su vlasnici bili toliko glupi (ili hrabri??? Između hrabrosti i gluposti je tanka granica.) da su svojevoljno pristali na to. Valjda je to zbog para, jer kažu da svatko ima svoju cijenu, ali da ja tri mjeseca spavam, pišam, jedem, pred kamerama, presvlačim se pod dekom, tuširam u kostimu i dopustim svijetu da me gleda dok se mamurno pokušavam izvući iz kreveta i dok slijepljenih trepavica bauljam po kući, trebali bi izdvojiti znatno više od jednog milijuna...

- 22:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off